Comedone Sail Away
JD is a gentle giant with a pear-shaped mass hanging off of his ear. David has two bumps on his neck and one on his finger that give him pain. Former cruise ship worker Julie hopes Dr. Lee can remove her large back growth so she can return to the sea.