The Doomsday Cat Cult
Sheryl Ruthven’s cat-centered cult traps followers in financial ruin, isolation, and bizarre rituals. As homes overflow with cats, her demands escalate, allegedly to murder, binding followers in a dark web of fanaticism and shattered lives.