Çimen Talkshow is back with another great episode! Don’t miss the second episode, filled with plenty of laughter and fun moments.
A fantastic journey that begins on the grass and extends to the big stage! The comedy show, moderated with high-energy questions by Cem İşçiler and Fazlı Polat, continues with all the amusing conflicts between the duo!