Kris Jenner's Backyard Retreat Surprise
Kris Jenner and daughters Kim Kardashian West and Kendall Jenner team up with Jonathan and Drew to surprise a family friend looking to start over. With the brothers' help, Kris, Kim and Kendall transform her backyard wasteland into a stunning oasis.