Golden Days for Boys and Girls
In 1931 Cuba, Nucky forges ties with Bacardi Rum with the hope of Prohibition's repeal in the U.S. Margaret's in the hot seat with her boss in New York. Lucky Luciano sets in motion a bold plan -- a move that reverberates with Nucky in Cuba.