Farewell Daddy Blues
Eli braces for the worst as Agent Knox sets his plan to take down Nucky in motion. Capone and Torrio reach an agreement in Cicero. Chalky looks to settle his scores. Richard Harrow steps forward to save Tommy at Gillian's expense.