Charming Charlotte Bungalow
Natalie, Racheal and Frankie transform the second floor of a 1920s bungalow for a client and her sons in Charlotte, NC. Their functional, beautiful design features two bedrooms with custom art, wall murals and a black-tiled, art deco-inspired bathroom.