The Rat Race
While Carrie struggles to interpret Aidan's vague texts, Seema reluctantly agrees to see an exclusive matchmaker after a series of predictable dates. Later, Charlotte and LTW stalk an in-demand college admissions consultant for Lily and Herbert, Jr.