I Like Big Boats and I Cannot Lie
Jessica went cruising for love and fell for bartender Juan. Scott is over the player life and thinks he's found the one in Pedro's mom, Lidia. VaLentine and Carlos are getting married, but Carlos' feelings for another could derail their plans.