OWN Spotlight: Viola Davis
Oprah talks to Viola Davis about her new film, "Ma Rainey's Black Bottom." Davis reveals what the film taught her about harnessing her own powers as a Black woman. She also shares her thoughts on working with the late Chadwick Boseman on his final film.