OWN Celebrates the New Color Purple
Oprah Winfrey goes behind-the-scenes of the upcoming The Color Purple. Oprah reflects on her role in the original story and talks with stars of the new film, including Fantasia, Danielle Brooks, Taraji P. Henson, H.E.R., Colman Domingo and Corey Hawkins.