Road Trippin'
Rick and Ginger take Tom and Spike on a road trip to Ginger's aunt's house, where Spike is terrorized by a dog traveling in a trailer. Meanwhile, Jerry and Tuffy cause problems when they get caught in Rick and Ginger's suitcase.