More Fondue for Scooby-Doo!
Scooby and Shaggy are alerted that Dr. Phineus Phibes is planning to use a heat ray to melt a glacier on Mount Zeryodelwietzen in Switzerland. He plans to get revenge on scientists who mocked him and are holding a global warming conference there.