Caveman on the Half Pipe!
Hitting the ski slopes in the beautiful Rocky Mountains of Colorado, Scooby-Doo and the gang run into none other than American Gold Medalist and famous snowboarder, Chloe Kim and joins forces with our mystery solving gang.