The Tool
Animals use things that they find, select or build whether to hunt, play or eat. From wasps to chimpanzees, from large vultures to small birds or even fishes, a wide variety of animals use tools and gadgets to survive.
Discover the realistic and accurate perspective on the complex intelligence of our wildlife. See how different animals like apes, elephants, squids and spiders adapt to their surroundings as they build house or traps while using different tools, and more.