Lakeside Outlaw
Game Wardens Matt Kiel and Michael Serbanic investigate a bizarre lakeside encampment. A day at the beach turns ugly when illegal gillnets are discovered, and Game Warden Matt Maloney protects a neighborhood from trespassers in the border town of Del Rio.