Roquan Smith and the Ravens look fully-charged coming off their bye week. Browns defensive back Denzel Ward on his path to Cleveland. Ja'Marr Chase and the Bengals look to get back in the playoff race. Russell Wilson leads the Steelers into Philadelphia.