Game Day Game Night
Iconic actor Vivica A. Fox joins Fox NFL sportscasters Charissa Thompson and Jay Glazer in a series of Guy Fieri's epic food games! Plus, NFL legend and Super Bowl champ Andrew Whitworth competes in a challenge unlike any he's ever faced.