Making a Splash
Dr. Jeff makes a shocking discovery when a rescued street pup named Kova comes in with a severely injured leg. After being thrown from a car, little Fonda needs to find a forever home, while Dr. Jeff builds his beloved dog Fred his very own swimming pool.