Titans vs Kevin Tien
Chef Kevin Tien pushes Bobby Flay's Titans to the limit as he faces Michael Voltaggio to see who's the best of Washington, D.C. Then, everything is put on the line for judge Chris Scott when worlds collide in an epic battle of "Cajun Asian" flavors.