What Does the Bee Do?
Nucky's attorney might turn the tide in Nucky's election-rigging case. Jimmy and Mickey visit Philadelphia in search of buyers for their liquor surplus while Nucky strikes a deal to get booze into Atlantic City. Eli doubts the Commodore's ability to lead.