Cutting Corners
Ben approaches Geezer Bob about doing yard work to earn money, but when Ben goes Upgrade to transform the lawnmower into a super-fast machine, he draws the ire of Bob's gnome neighbors, the tiny, terrifyingly tenacious Billy-Bob Goblins.