A Fixer of Sorts
Lucas's secret is threatened when he's arrested by FBI Special Agent Robert Phillips, but both men end up at the mercy of Raymond Brantley, a mob kingpin with a deadly mobile agenda. Tommy Littlestone spearheads a second strike against Proctor.