Ferrari 308 GT4 Pt. 2
Mike Brewer has bought his most extravagant car yet, a 1974 Ferrari Dino, by doubling his usual budget. Mechanic Edd China must check to see if it will run to its full V8 capacity, but he discovers a few problems along the way.