Ford Transit
Mike gets his hands on a car that has evaded him for decades, a Mark 1 Ford Transit. Elvis is over the moon until he realizes all he needs to do. It needs to be converted from left-hand dive, plus it needs paint, leaf springs and a differential upgrade.