Choo-Choosing Memorabilia
After driving a steam engine, Drew is let loose in a carriage crammed with discarded railway memorabilia. Then, he visits an house filled with years worth of junk to trawl for gems, and he and Rebecca make a personal delivery to Chef Marco Pierre White.