Cotswold
Change is a foot for Drew Pritchard as he fulfills his dream of opening an antiques shop in his home town of Conwy. To make sure the store is filled with stand-out pieces, he's on a weeklong trip to his favorite antiques hunting ground, the Cotswolds.