Sand Trapped
Upon completing his 14-day Fan Challenge, Dan, a biologist from Hawaii, attempts 21 days in a completely foreign landscape, the blistering Chihuahua Desert. Paired with a leathersmith, he takes on rattlesnakes, stinging fire ants and bone-chilling nights.