Gold Lady of Lake Mendota
A Wisconsin woman didn't hit the lottery, but she hit the jackpot with a savvy investment that paid off to the tune of eight figures! Now, David has the largest budget he's ever been given and looks to find her the ultimate lakefront mega-mansion!