A Coconut to Remember/Grocery Store
When Magilla gets amnesia, Jabberjaw exploits him to score her dream job as assistant manager of the store. After Augie and Daddy forget a crucial ingredient while shopping, Augie embarks on a journey to retrieve those bananas.