In the Shadow
Sam Haskell IV, the son of one of Hollywood’s most powerful players, yearns to escape his dad’s shadow and gain respect as a filmmaker. However, when a human torso turns up in a dumpster, long-hidden secrets come to light in the Los Angeles sun.