Last Minute Invitation
Sandbox therapy leaves Sophie and Rob feeling vulnerable. Brandon hopes the honeymoon suite will bring romance with Julia, but she plans a big party instead. Florian's anger gets the best of him. Natalie isn't sure if Josh is still at the resort.