Lemur Love
At the zoo and the New York Aquarium, bull sea lions Clyde and Tacoma trade places to meet a new set of girlfriends. Sifaka lemurs Gemina and Andri form a new breeding pair to help their species, and beloved red river hog Vanessa must undergo eye surgery.