Perfect Peach Pie With Candied Bacon
For Zoë, nothing is more perfect than a fresh, juicy peach. When a friend brings her a basket full of them, she decides to put them to good use with a pie and tops it with candied bacon after an inspirational visit to a local bakery and breakfast spot.