Holden Surf Wagon - Australia
Mike and Elvis hit the beach for the ultimate surf wagon: the iconic Holden Sandman. With a clever visual makeover and some crucial mechanical upgrades, the boys are hoping to take a standard panel van and create their own homage to the Sandman.