To Thine Own Self Be True
Kim and Micah discuss the divorce, and he is surprised to learn she's ready to start dating. Olivia and her siblings bond in a bold, new way. Barry and the boys have a fun night out but miss Ethan. Moriah continues her healing journey by getting baptized.