Christmas Through Your Eyes
The holidays are close, and Bonnie tries to replicate her favorite traditions while reminiscing about happier times in Mystic Falls. Jeremy helps Matt carry out a plan to take down Enzo, and Stefan is forced to break some devastating news to Caroline.