Enigma of the Red Pyramid
The Red Pyramid at Dahshur is a revolutionary megastructure and the first true pyramid ever constructed in ancient Egypt; using cutting-edge tech, experts investigate to reveal the pharaoh who built it and the mystery behind it's trailblazing design.