Pride Grand Opening
Trixie learns the ropes from famed motel receptionist/actor Emily Hampshire and hosts the motel's first sleepover with drag queen Katya. Then, the team hustles to finish the lobby just in time for the Pride Grand Opening and Trixie's world tour.