Samurai and the Gladiator
The father-son team at Wide Open Garage has their hands full converting a rusted shell of a Suzuki Samurai into a rock-crawling mega-truck. A customer arrives at Mod Mafia with a big problem: their Jeep Gladiator with a Hellcat engine isn't safe to drive.