Fast Food Frenzy
Alex Guarnaschelli brings drive-thru to the parking lot as four chefs grill up some killer burgers. Then, there's no time to "taco-bout" who's going to win it all when an ice cream truck pulls up, and one competitor is determined to drive away the winner.