Hole in the Story/Screw-Up in Aisle Six
Andy and Rodney seek the advice of Grandpa Squirrel to get out of a dangerous dare. Then, at the grocery store, Rodney feeds Andy some food samples that Andy is allergic to, causing him to bloat up like a giant ball.