New Year's Eve Hustle & Tow
The tow truck drivers hustle on the craziest night of the year in Las Vegas: New Year's Eve. Partiers hit Ashley's, Jeremy tries to break a record, Elmer makes a life-changing decision, and Pineapple faces the wrath of his boss.