Meet the Frankes
Mom vlogger Ruby Franke rises to fame for strict parenting tips. When she teams up with counselor Jodi Hildebrandt, their views spiral into control — until Ruby’s son escapes, revealing shocking abuse and the twisted beliefs behind their bond.