The Day Betelgeuse Laughed
Young Emilia lived a happy life in a settlement of elves with Fortuna, whom she lovingly called "Mother." However, their peace was threatened by the arrival of the Sin Archbishop of the Witch's Cult representing Greed, Regulus Corneas.