Bee Infestation on the Bay
A heads-up from a junkman gives Kamohai and Tristyn the chance to buy a house with a million-dollar view. Now, they have to tackle walls full of bees, rat infestations and water damage in order to turn a disaster into a luxurious, modern masterpiece.