Outback Trial by Fire
In the Australian Outback, 14 of Naked and Afraid's best, including Laura, Matt, Ky and Max, vie for the title. A legend suffers a third-degree burn and faces immediate elimination. Survivalists are warned when deadly taipan snakes surround their shelter.