Lie, Cheetah, Steal/An Inconvenient Goof
When Assistant Coach Ferret goes down with an injury, his replacement starts to take over Coach Gills's class. Then, when the CDMS Polar Wing starts to melt during a heat spell, Adam attributes it to global warming.