Kohei, attacked by Yokomichi while stealing 200M yen, lies to Maria. He plans to flee with Ann before Maria learns he stole money. Detective Soma suspects Ann. Yokomichi gets a threat about his kidnapped daughter, Kaede, and calls Kohei.