Finding Peace in Puerto Vallarta
A couple is ready to give up noisy Los Angeles for a new chapter in peaceful Puerto Vallarta. A swimming pool is at the top of their list, and they're seeking a home with a traditional style that has a least three bedrooms to accommodate family visits.